UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG POŚREDNICTWA FINANSOWEGO
nr ###/mm/rrrr/<lit. woj><lit. miasta>#
Zawarta dnia dd-mm-rrrr w(e) <nazwa miasta>, zwana dalej "Umową",
pomiędzy:
Europejska grupa finansowa council spółka akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, przy <bieżący adres siedziby>, pod numerem REGON 362725620, NIP: 8971814867, KRS: 0000581561, posługująca się nazwą skróconą e.g.f.c. sa występującej pod marką handlową PERSONAL FINANSE zwaną dalej Zleceniobiorcą,
<imie i nazwisko>, zam. przy ul. <nazwa ulicy, nr domu i mieszkania>
w(e) <kod pocztowy> <nazwa miasta> legitymujący się dowodem osobistym
seria *** nr, ****** nr Pesel: ***********
zwanym/zwaną dalej Zleceniodawcą
Strony potwierdzają, że w drodze dwustronnych negocjacji zgodnie ustalono co następuje:
§1
PRZEDMIOT ORAZ WARUNKI UMOWY
- Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zlecenie polegające na świadczeniu usługi pośrednictwa finansowego, a w szczególności Zleceniobiorca zobowiązuje się do pozyskania na rzecz Zleceniodawcy ofert finansowych.
- Poprzez ofertę finansową rozumie się ofertę o parametrach finansowych pozyskanego i możliwego do udzielenia instrumentu finansowego bądź decyzję odmawiającą udzielenia takiego instrumentu.
- Parametry ofert finansowych wynikać będą z zadeklarowanych przez Zleceniodawcę wartości finansowych, na podstawie których instytucje finansowe przedstawią oferty udzielenia Zleceniodawcy określonej kwoty finansowania.
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do wyszukania i przedstawienia Zleceniodawcy więcej niż jednej oferty, przy czym każda z nich pochodzić będzie od innej instytucji finansowej. Wyszukanie ofert dla Zleceniodawcy obejmuje wszystkie czynności niezbędne do skutecznego zawarcia umowy, w szczególności dokonanie czynności faktycznych związanych z oferowaniem określonej kwoty finansowania poprzez przeprowadzenie podstawowych ustaleń z instytucjami finansowymi w sferze warunków i parametrów finansowych ofert oraz dokonanie ustaleń w zakresie możliwych terminów zawarcia umowy w poszczególnych instytucjach finansowych.
- Zleceniodawca zachowuje pełną swobodę w zakresie wyboru konkretnej z przedstawionych ofert, a Zleceniobiorca nie ingeruje i nie ponosi odpowiedzialności za dokonane przez Zleceniodawcę wybory.
- Zleceniodawca dokonuje potwierdzenia zgodności z oczekiwaniami i wyboru oferty finansowej poprzez złożenie podpisu pod decyzją ostateczną zawierającą finalne parametry pozyskanej i zaakceptowanej oferty finansowej.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zaakceptowania więcej niż jednej oferty i zawarcia więcej niż jednej umowy udzielenia instrumentu finansowego w tym samym czasie z różnymi instytucjami finansowymi, a także nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki prawne ewentualnego niepoinformowania instytucji finansowej o podpisaniu w tym samym czasie umowy udzielenia instrumentu finansowego z inną instytucja finansową. Zleceniobiorca oświadcza, że pouczył Zleceniodawcę o wszystkich skutkach prawnych niepoinformowania instytucji finansowej o zawieranych umowach typu kredytowego, a Zleceniodawca oświadcza, że w związku z pouczeniem złożył odrębne oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy, który jest jej integralna częścią.
- Zleceniodawca upoważnia Zleceniobiorcę do podejmowania w jego imieniu czynności niezbędnych do wykonania niniejszej umowy.
- Zleceniodawca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zleceniobiorcę oraz podmioty współpracujące ze Zleceniobiorcą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Na podstawie niniejszej umowy Zleceniobiorca staje się wyłącznym reprezentantem Zleceniodawcy w zakresie jej przedmiotu.
- Zleceniodawca zobowiązuje się do dostarczenia Zleceniobiorcy wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Za zgodność z oryginałem, a także za zgodność ze stanem faktycznym dostarczanych Zleceniobiorcy dokumentów, wyłączna odpowiedzialność ponosi Zleceniodawca, zobowiązując się jednocześnie do złożenia oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy, który stanowi jej integralną część.
- Zleceniodawca z tytułu niniejszej umowy zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia na rzecz Zleceniobiorcy w wysokości na zasadach określonych w §3, należnego Zleceniobiorcy za wykonanie niniejszej umowy na zasadach i w zakresie ustalonym w niniejszej umowie.
- Strony zgodnie ustalają, iż Zleceniodawcy nie przysługuje uprawnienie do przelewu wierzytelności powstałych w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy.
§2
USŁUGI DODATKOWE
- W terminie 10 dni od dnia zaakceptowania przez Zleceniodawcę decyzji ostatecznej obejmującej ofertę finansowania o parametrach finansowych pozyskanego i możliwego do udzielenia instrumentu finansowego, Zleceniodawcy przysługuje prawo do nabycia następujących pakietów dodatkowych usług:
- pakietu medycznego;
- pakietu prawnego.
- Pakiet medyczny obejmuje następujące usługi:
- dostęp do Placówek własnych (LUX MED i Medycyna Rodzinna);
- dostęp do ogólnopolskiej sieci 500 Placówek współpracujących z zakresem usług placówek opisanym na Portalu Pacjenta;
- dostęp do 2 konsultacji lekarskich rocznie;
- konsultacje za 50 zł każda do wybranych lekarzy specjalistów;
- 20% rabatu na pozostałe usługi ambulatoryjne świadczone w Placówkach własnych LUX MED (LUX MED i Medycyna Rodzinna).
- Pakiet prawny obejmuje następujące usługi:
- bieżące konsultacje prawne wykonywane w formie telefonicznej asysty (informacji) prawnej przez doświadczonych prawników dla zleceniodawcy oraz w zakresie spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
- przesyłanie tekstów aktów prawnych na życzenie, w formie elektronicznej, tekst każdego aktu prawnego prawa polskiego (zarówno obowiązujące jak i archiwalne);
- przesyłanie wzorów umów i pism należących do powszechnego obrotu na życzenie Klienta w formie elektronicznej lub faksem;
- informowanie o kosztach prowadzenia sporów prawnych;
- informowanie teleadresowe o właściwych miejscowo instytucjach dla dowolnego adresu na terenie RP, sądy, prokuratury, samorządowe kolegia odwoławcze, urzędy skarbowe, kancelarie notarialne, komornicze.
- W przypadku wyboru któregokolwiek z pakietów przez Zleceniodawcę, Zleceniobiorca zobowiązuje się do odsprzedaży na warunkach preferencyjnych. Zleceniodawca ma zatem prawo do zapłaty za pakiet medyczny kwoty 1 zł na jeden rok, a za pakiet prawny 1 zł plus 23% VAT, tj. 1,23 zł. Na jeden rok, przy czym preferencyjna cena obu pakietów przysługuje wyłącznie Klientom Zleceniobiorcy. Za pakiet podstawowy objęta jest osoba wyłącznie dorosła w wieku 18 do 70 lat.
- Preferencyjna cena obu pakietów przysługuje wyłącznie Klientom Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem § 2 pkt., 9 i 10
- W przypadku Klientów, którzy w chwili złożenia oświadczenia o wyborze pakietu medycznego ukończyli 70 rok życia, cena za pakiet medyczny wynosi 180,00 zł za jeden rok, przy czym warunkiem uruchomienia pakietu medycznego jest dokonanie wpłaty najpóźniej w terminie 4 dni od zawarcia umowy kredytu/pożyczki na rachunek bankowy 84 1750 1064 0000 0000 3428 9506.
- Zakres usług objętych wyżej wymienionymi pakietami, a także cena tych pakietów są wynikiem uzgodnień dokonanych przez Zleceniobiorcę z podmiotami uprawnionymi do świadczenia tego rodzaju usług.
- Zleceniodawca przyjmuje do wiadomości, iż zakres usług objętych pakietami medycznym i prawnym, jak i cena tych pakietów mają zastosowanie wyłącznie dla Klientów Zleceniobiorcy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy o świadczenie usług pośrednictwa finansowego Zleceniodawca traci prawo do nabycia pakietu medycznego i/lub prawnego na zasadach opisanych powyżej. W takim przypadku cena pakietu medycznego wynosi 1.080,00 PLN za jeden rok, a cena pakietu prawnego wynosi 2.000,00 PLN za jeden rok.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy o świadczenie usług pośrednictwa finansowego po nabyciu pakietu medycznego i/lub prawnego Zleceniodawca traci prawo do nabycia tych usług na warunkach preferencyjnych. W takiej sytuacji cena odsprzedaży pakietu medycznego wynosi 1.080,00 PLN za jeden rok, a cena odsprzedaży pakietu prawnego wynosi 2.000,00 PLN za jeden rok.
- W przypadku, o których mowa w § 2 pkt. 6 umowy, w razie odstąpienia od niniejszej umowy o świadczeniu usług pośrednictwa finansowego Zleceniodawca traci prawo do nabycia pakietu medycznego i/lub prawnego. W takim przypadku cena pakietu medycznego wynosi 2.160,00 zł za jeden rok, a cena pakietu prawnego wynosi 2.000,00 zł.
- W przypadku, o których mowa w § 2 pkt. 6 umowy, w razie odstąpienia od niniejszej umowy o świadczeniu usług pośrednictwa finansowego po nabyciu pakietu medycznego i/lub prawnego Zleceniodawca traci prawo do nabycia pakietu medycznego i/lub prawnego. W takim przypadku cena pakietu medycznego wynosi 2.160,00 zł za jeden rok, a cena pakietu prawnego wynosi 2.000,00 zł.
- Zleceniodawca, w ramach realizacji niniejszej umowy, może zlecić Zleceniobiorcy opracowanie kompleksowej koncepcji optymalizacji finansowej, uwzględniającej aktualną sytuację Zleceniodawcy. W ramach przedmiotu umowy Zleceniobiorca zobowiązuje się uwzględnić istniejące w chwili realizacji zlecenia warunki proponowane przez krajowe instytucje finansowe.
- Przygotowanie kompleksowej koncepcji optymalizacji finansowej obejmuje w szczególności:
- pozyskanie raportów ze wszystkich dostępnych baz, w których gromadzone są dane finansowe Zleceniodawcy (w sytuacji złożenia osobnego wniosku przez Zleceniodawcę);
- pozyskanie zaświadczeń o niezaleganiu z zobowiązaniami wobec Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego(w sytuacji kiedy są wymagane);
- ocena zdolności do spłaty zobowiązań krótko i długoterminowych, wraz z oceną możliwości ich zabezpieczenia;
- zestawienie dostępnych na rynku finansowym i dostosowanych do aktualnych możliwości finansowych Zleceniodawcy ofert czynności o charakterze kredytowym;
- doradztwo finansowe w wyborze optymalnej oferty;
- pozyskanie raportu BIK wraz z przygotowaniem analitycznej analizy raportu BIK;
- opracowanie raportu końcowego obejmującego świadczenia określone w pkt a) - f) w postaci formularza analizy.
- wyrażam zgodę na realizację przez Zleceniobiorcę dodatkowej usługi optymalizacji finansowej
- nie wyrażam zgody na realizację przez Zleceniobiorcę dodatkowej usługi optymalizacji finansowej
§3
WYNAGRODZENIE
- Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia na rzecz Zleceniobiorcy w wysokości zdefiniowanej w zaakceptowanej przez Zleceniodawcę Decyzji Ostatecznej stanowiącej integralny element umowy.
- Wynagrodzenie wskazane w Decyzji Ostatecznej jest jedynym wynagrodzeniem należnym Zleceniobiorcy z tytułu należytej realizacji usługi pośrednictwa finansowego.
- W przypadku zlecenia przez Zleceniodawcę usługi optymalizacji finansowej, Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy dodatkowego wynagrodzenia w wysokości ustalonej w drodze dwustronnych uzgodnień i zawartej w aneksie do niniejszej umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Do tak ustalonego wynagrodzenia doliczony zostanie podatek VAT w wysokości wynikającej z aktualnie obowiązujących przepisów.
- Wynagrodzenie należne Zleceniobiorcy określone w ust. 1 zapłacone zostanie zgodnie z wystawioną przez Zleceniobiorcę fakturą/rachunkiem oraz zatwierdzonymi poprzez złożenie podpisu przez Zleceniodawcę drukami poleceń przelewów, według wzoru, który stanowi integralną część przedmiotowej Umowy.
- Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek Bankowy Zleceniobiorcy 84 1750 1064 0000 0000 3428 9506.
- Mając na uwadze regulację prawną zawartą w art. 485 kpc Zleceniodawca upoważnia Zleceniobiorcę do wystawienia faktury/rachunku bez konieczności podpisania jej przez Zleceniodawcę.
- Na żądanie Zleceniodawcy Zleceniobiorca dopuszcza możliwość rozszerzenia zakresu współpracy, w przypadku zaistnienia konieczności, zapłaty kosztów uruchomienia instrumentu finansowego przed jego faktycznym uruchomieniem na konto Zleceniodawcy, Zleceniobiorca zobowiązuje się wybrać i uruchomić stosowną procedurę finansowania kosztów wymaganych przez Instytucję finansową a następnie Zleceniobiorca ma prawo obciążyć w/w kosztami Zleceniodawcę, na co Zleceniodawca wyraża zgodę. W takiej sytuacji Zleceniobiorca doliczy do wynagrodzenia należnego na podstawie niniejszej umowy koszty uruchomienia instrumentu finansowego. Powyższa czynność wymaga porozumienia stron przedmiotowej Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zleceniodawca wyraża zgodę na rozpowszechnianie składanych oświadczeń na temat współpracy ze Zleceniobiorcą w środkach masowego przekazu.
- Zleceniodawca wyraża zgodę na przelew wierzytelności istniejących oraz przyszłych przysługujących Zleceniobiorcy w oparciu o niniejszą Umowę na rzecz osób trzecich oraz związane z tym przekazanie danych osobowych Zleceniodawcy podmiotowi, który nabywa wierzytelność.
- Strony zgodnie ustalają, że do czasu wyboru pozyskanej przez Zleceniobiorcę oferty i jej akceptacji przez Zleceniodawcę poprzez złożenie podpisu pod decyzja ostateczną, Zleceniodawca może odstąpić od przedmiotowej umowy bez ponoszenia kosztów
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapłaty kary umownej na rzecz Zleceniodawcy w wysokości 50% wynagrodzenia przysługującego na podstawie §3 ust 1 niniejszej umowy w przypadku rezygnacji z realizacji umowy przez Zleceniobiorcę.
- Strony umowy mogą dochodzić odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych i odstępnego.
§4
NADZWYCZAJNA ZMIANA SYTUACJI ZLECENIODAWCY
- Zleceniobiorca dopuszcza możliwość zmniejszenia, rozłożenia na raty albo anulowania przysługującego mu wynagrodzenia ustalonego zgodnie z postanowieniami §3 w sytuacji gdy zostaną spełnione następujące warunki:
- Przedmiot zawartej umowy utracił w przeważającym lub znacznym stopniu dla Zleceniodawcy znaczenie, w sposób przezeń niezawiniony, skutkujący rezygnacją z zawarcia umowy pożyczki/kredytu lub odeń odstąpienie.
- Sytuacja majątkowa lub finansowa Zleceniodawcy jednoznacznie wskazuje, iż nie jest w stanie jej ponieść bez szkody dla utrzymania siebie lub swojej rodziny.
- Wniosek o zmniejszenie, rozłożenie na raty lub anulowanie należnego Zleceniobiorcy wynagrodzenia, Zleceniodawca winien przesłać na adres Zleceniobiorcy wraz z dokumentami poświadczającymi spełnienie wskazanych powyżej kryteriów.
- Zleceniobiorca rozpatrzy przesłane pismo w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty doręczenia.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie wniosku, o którym stanowi ust.2 Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy informację o przyczynach opóźnienia oraz wskaże przewidywalny termin rozpatrzenia wniosku, który nie może przekroczyć 90 dni.
- Do czasu rozpatrzenia wniosku, o którym stanowi §4 ust. 2 Zleceniobiorca wstrzymuje wszelkie czynności względem Zleceniodawcy związane z dochodzeniem należnego wynagrodzenia.
- Zleceniodawca może wnieść przedmiotowy wniosek na oficjalnym formularzu dostępnym w oddziale oraz na stronie internetowej Zleceniodawcy pod adresem http://www.personalfinanse.pl/.
- Odpowiedź na wniosek Zleceniodawcy zostanie dostarczona na adres wskazany we wniosku, a w razie jego braku na adres Zleceniodawcy widniejący w niniejszej umowy.
§5
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W razie jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących usługi pośrednictwa finansowego realizowanej lub zrealizowanej na rzecz Zleceniodawcy uprawniony jest on do wniesienia reklamacji, w której zgłasza on zastrzeżenia dotyczące usługi wraz z oczekiwanym sposobem ich usunięcia lub skorygowania.
- Reklamację można złożyć:
- bezpośrednio w każdym oddziale Zleceniobiorcy za pisemnym potwierdzeniem złożenia
- na adres pocztowy Zleceniobiorcy
- W drodze telefonicznej na wskazany nr infolinii reklamacyjnej w godzinach 8:00–16:00
- Reklamacja może być złożona w formie:
- Pisemnego wystąpienia
- Na oficjalnym formularzu Zleceniobiorcy, dostępnym w każdym oddziale oraz na stronie internetowej pod adresem http://www.personalfinanse.pl/
- Telefonicznie pod nr: 71 715 23 17
- Wszystkie formy zgłoszenia reklamacyjnego wskazane w ust. 3 są równoważne
- Zgłoszenie reklamacyjne zostaje rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji zgodnie z ust. 2
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w terminie wskazanym w ust. 5 nie jest możliwe lub nadmiernie utrudnione, Zleceniobiorca przekaże w drodze pisemnej Zleceniodawcy informację, w której:
- Określony zostanie przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od daty sporządzenia przedmiotowej informacji.
- W razie konieczności wezwie do uzupełnienia reklamacji o dodatkowe informacje lub dostarczenie dokumentów niezbędnych do zakończenia postępowania reklamacyjnego.
- Od rozpatrzonej reklamacji Zleceniodawcy przysługuje odwołanie rozpatrywane przez Rzecznika Interesów Klienta.
- Odwołanie wymaga przytoczenia zarzucanych rozpatrzonej reklamacji okoliczności i ich uzasadnienia.
- Odwołanie wnosi się w formie pisemnej na adres Zleceniobiorcy z oznaczeniem pisma jako odwołania od rozpatrzonej reklamacji i wskazania jako uprawnionego do jego rozpatrzenia Rzecznika Interesów Klienta.
- Zleceniobiorca uprawniony jest do wniesienia odwołania od rozpatrzonej reklamacji w terminie 30 dni od daty jej doręczenia.
- Rzecznik Interesów Klienta rozpatrzy wniesione odwołanie w terminie 30 dni od dnia doręczenia, jednakże w szczególnie uzasadnionych okolicznościach termin ten może ulec wydłużeniu o dodatkowe 30 dni.
- W sytuacji nie rozpatrzenia odwołania w wyznaczonym terminie uznaje się je za zasadne. W takiej sytuacji Zleceniodawca wezwie Zleceniobiorcę do przedstawienia propozycji załatwienia sprawy.
- Zgodnie z art. 42 ust 1. pkt. 3 Ustawy z dnia 6 lutego 2007 r. O Ochronie Konkurencji I Konsumentów (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 184) Zleceniobiorca w razie niezadowolenia z zapadłego przed Rzecznikiem Interesu Klienta rozstrzygnięcia kończącego postępowanie reklamacyjne uprawniony jest wnieść w każdym terminie swoją sprawę do Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
- W razie niezadowolenia z czynności zrealizowanych przez Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów Zleceniodawca może wezwać Zleceniobiorcę do wszczęcia postępowania mediacyjnego lub samodzielnie takie postępowanie zainicjować.
- Ścieżka reklamacyjna nie jest konkurencyjna względem wystąpienia do Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
§6
WARTOŚCI MAKSYMALNE
- Wartość Wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy nigdy nie może przekroczyć 23.5% wartości pozyskanego kredytu lub pożyczki brutto.
- W sytuacji zobowiązania Zleceniodawcy do uiszczenia kwoty wyższej aniżeli wynika to z §6 ust 1, Zleceniodawca uprawniony jest do żądania od Zleceniobiorcy zwrotu wynikającej stąd różnicy pomiędzy wartością faktycznego zobowiązania a maksymalną kwota wynagrodzenia wynikająca z umowy.
- W razie zaistnienia okoliczności, o których stanowi §6 ust. 2. Zleceniodawca może domagać się od Zleceniobiorcy zapłaty kary umownej w wysokości 10% różnicy pomiędzy faktyczna wartością wynagrodzenia wynikającą z decyzji ostatecznej a wartością maksymalną wskazaną w umowie w §6 ust.1
- Maksymalna wartość odsetek naliczanych odsetek od nieuiszczonej i wymagalnej kwoty wynagrodzenia wynosi czterokrotność stopy lombardowej Narodowego Banku Polski.
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapłaty kary umownej na rzecz Zleceniodawcy w wysokości 50% wynagrodzenia przysługującego na podstawie §3 ust 1 niniejszej umowy w przypadku rezygnacji z realizacji umowy przez Zleceniobiorcę, w postaci jednostronnego cofnięcia decyzji ostatecznej.
- Strony umowy mogą dochodzić odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych i odstępnego.
§7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. od dnia do dnia realizacji usługi w postaci przedstawienia klientowi wszystkich pozyskanych ofert instrumentów finansowych.
- Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Strony zgodnie ustaliły, że wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy, będą rozstrzygać polubownie.
- W sytuacji zastrzeżeń co do należytej realizacji przedmiotowej umowy Zleceniodawcy przysługuje prawo skorzystania z postępowania reklamacyjnego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron. Strony zgodnie oświadczają, że tekst niniejszej umowy został przez nie przeczytany, co potwierdzają własnoręcznym podpisem, a Zleceniobiorca dokonał wszelkich czynności niezbędnych celem umożliwienia przeprowadzenia ustaleń warunków przedmiotowej Umowy oraz pełnego zrozumienia jej treści przez Zleceniodawcę.
(podpis Zleceniodawcy)
(podpis Zleceniobiorcy)
Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję Regulamin świadczenia Pakietowych Usług Prawnych oraz Ogólne warunki Udzielania Świadczeń Zdrowotnych (OWU) do umowy Partnerskiej nr LX/DWB/KLIENT/01/12/2014, w tym postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).
(data i czytelny podpis Zleceniodawcy)
Niniejszym oświadczam, iż przeprowadziłem w sposób należyty procedurę zawarcia niniejszej umowy z <imię> oraz udzieliłem informacji o wszelkich skutkach prawnych i finansowych podania niezgodnych z prawdą informacji oraz skorzystania z więcej niż jednej z pozyskanych ofert.
(podpis Doradcy Finansowego)
PERSONAL FINANSE <bieżący adres siedziby> NIP: 8971814867 REGON: 362725620